Monday, September 29, 2014

Shaklee Collagen Powder Siri 2: Mengapa SCP jadi pilihan?

Mengapa Shaklee Collagen Powder (SCP) sangat istimewa dan mampu membantu anda mendapatkan kulit flawless yang diidamkan?

Shaklee Collagen Powder adalah collagen yang terbaik di pasaran dan mengandungi 4000mg RSS (sisik ikan merah) dan dicampur dengan 7 (TUJUH) kandungan hebat lain!

shaklee collagen kolagen 7 bahan aktif


Keistimewaan Shaklee Collagen Powder:


1. Saiz yang JAUH lebih kecil berbanding collagen jenama lain. 300 KALI GANDA LEBIH kecil untuk memudahkan penyerapan menerusi usus (jika diminum) dan melalui kulit (jika dibuat Masker)

shaklee collagen molekul kecil mudah meresap

2. Diperbuat dari sisik ikan merah (Red Snapper Scale) yang hidup di laut dalam. Shaklee Collagen Powder sangat kental berbanding collagen dari sumber tumbuhan atau sumber lain. Mengikut kajian, penyerapan collagen bersumberkan sisik ikan adalah yang terbaik!

shaklee collagen sisik ikan merah red snapper scales


3. Disediakan dalam pek kecil dan mudah dibawa kemana-mana :) Boleh dimakan sahaja, dicampurkan kedalam makanan atau minuman. Bimbang rasanya tidak menyenangkan? Jika anda makan ikan, anda tentu tidak bermasalah untuk mengambil Shaklee Collagen Powder!

shaklee collagen powder


7 bahan hebat lain yang menjadi campuran Shaklee Collagen Powder


1. Ekstrak Camellia Japonica - mengandungi asid oleik iaitu pelembap kulit yang hebat. Juga mengandungi isoflavone iaitu antioksidan semulajadi untuk melindungi sel dari kerosakan!



2. Ekstrak Pfaffia- Membantu dalam proses penghasilan collagen dan hyaluronic acid bagi menghasilkan kulit yang tegang serta anjal. Turut mempunyai kelebihan dapat mengikat molekul -molekul air bagi memastikan kulit sentiasa lembap, lembut dan licin

3. Vitamin C- Satu kajian menunjukkan bahawa apabila sel (fibroblast) diberikan Vitamin C, produksi Collagen adalah 8 kali ganda lebih banyak berbanding biasa! 

4. Vitamin B- membantu dalam proses metabolisma dan penghasilan tenaga dari sel. Proses ini sangat penting dalam proses penghasilan collagen oleh sel.

5. Ekstrak kerang (shellfish)- mengandungi glucosamine yang diperlukan untuk menghasilkan bendalir sinovial dalam sendi dan bebola mata. Sangat elok untuk melegakan sakit sendi (osteoarthritis) dan ketidakselesaan mata

6. Elastin- ekstrak dari collagen ikan ini bersifat anjal seperti getah. Penting untuk kita mengambil elastin supaya kulit sentiasa anjal dan 'bergetah'!


7. Lactobacillus acidophilus- sejenis bakteria yang sangat berguna kepada usus. Mengimbangi keadaan dalam usus, bagi memaksimakan penyerapan collagen!

shaklee collagen kulit lembap cantik anjal


Shaklee Collagen Powder memang lain dari yang lain! Kesannya tersangat hebatJom kita berkongsi kesan hebat pengambilan Shaklee Collagen powder!


kebaikan kesan shaklee collagen kolagen

1. Meningkatkan kelembapan kulit
2. Mengurangkan kekasaran dan kekeringan
3. Meningkat dalam penampilan keseluruhan
4. Meningkatkan kelembutan dan kelicinan
5. Meningkatkan pemakaian kekal mekap
6. Meningkatkan keanjalan, ketegangan dan elastisiti
7. Meningkatkan ketebalan rambut
8. Meningkatkan keserian, tona dan warna kulit
9. Mengurangkan garis garis halus dan kedutan

Jom kita kongsikan testimoni!

Kulit lebih tegang dan bermaya, kurang garis halus

shaklee kolagen collagen testimoni kulit terbakar memutihkan
Sun burn berkurang
shaklee collagen testimoni kolagen kuku sihat, kulit lembap


shaklee kolagen collagen testimoni kecil pori

Dapatkan Shaklee Collagen Powder sekarang! Permulaan hebat kepada keremajaan anda.

shaklee collagen kolagen murah

Nantikan artikel Shaklee Collagen powder Siri 3: Soalan Yang Selalu Ditanya Tentang Shaklee Collagen Powder

No comments:

Post a Comment